20120902

Allt (är) möjligt

Har funderat på att blogga ett tag nu men varit osäker på om vad jag ska skriva och inte.
Kom fram till att det får bli om mitt jobb som makeupartist/hårstylist/fransförlängare. Min roll som mamma till dom underbaraste, Max, 8 år och Rio 2 år. Sambo/fästmö till Micke (åldern kanske är lite känslig att skriva om, men vi kan skriva det så här..han är minst lika barnslig som mig men 6 år äldre och jag är 20 år äldre än Max och Max blir 9 i år:) Jag har blivit förtjust i att träna så det kommer jag också att skriva om.Tror att jag bloggade här för ca 2 år sen. Det har hänt en del sen dess.

 
 
 

Max, snart 9 ;)

Rio älskar att åka i hiss!
Dom finaste som finns!
 
 
 
För ca ett år sen, Juni 2011 började jag löpträna, sprang 1,7 km och höll på att spy. Sprang den sträckan i 4 dagar den veckan och ökade veckan därpå med 800 m och sprang den sträckan i 5 dagar. Så såg det ut i ett par veckor. Sen kombinerade jag träningen med pass på gymmet "Må Bättre". I Vintras klarade jag av att springa 2 mil på 1 h 46 min.
 
 



Nu blir det sängen och god natt!
Förhoppningsvis dröjer det inte 2 år till nästa inlägg...;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar